Saturday, March 31, 2012

hey you , ehh you lah, I love you !

hee, Assalamualaikum and hai to my blogwalking... today is my happy day because cik nerra da sampai kuantan but sekejapp je, tu yg sedih .. tap takpe lah .. aslkan dapat jumpa mak ayah pun da ubati rindu .. hep. mesti korang terfikir2 kan mesti cik nerra ada kekasih .. ehemm.. nak kata ada lh kan .. separa ada .. kalau di ikutkan kekasih tu suami buat cik nerra. cik nerra sudah pun jumpa family dia. and pehh gempak sgt2 family dia.. happy good lucky la.. dah la mak ayah dia tu COMEL gile... *parents dia sgt2 romantis. ehemm ..harap2 nnti cik nerra dapat suami mcm tu.. hehe.. by the way , yg terkejutnya selepas je kitaorg habis dinner .. mak dia buat kejutan besar.. sgt2 besar.. bagi kain .. kain tu sgt berkualiti kott. kain idaman cik nerra. wangi pulak tu.. hihi ... :P thnks mak dia.. * awak ucapkan thnks okay buat saya. (harap dia baca) and then thnks sebab layan cik nerra ni .. hee... ok harap dia jodoh buat cik nerra... I love you ucapan yg buatkan cik nerra terkejot bila dia cakap masa time sgt2 tepat.. terkejot rasanya .. ''biarpun saya ni tak sempurna, saya akan cuba sedaya upaya buat awak rasakan saya sempurna di mta awak .. saya sanggup berkorban demi awak walaupun nyawa dihujung tanduk. awak adalah segala2nya buat saya. tanpa awak saya rasakan dunia ni hanya diterangi sebatang tiang sahaja. saya tak mahukan sebtang tiang menghiasi dunia saya, saya mahukan berjuta2 tiang untuk terangi hari- hari saya. say harap awak ratu hidup saya.saya tunggu awak ... " kata2 tu lah buat cik nerra terharu sgt2. ok la.. sampai sini jela cik nerra coretkan... nanti kita ketemu lagi okay. tibe2 rasa nk jiwa kejap.. hehe.. byebye





                                                 sincerly,


                                    NERRAE KACHAK II


                                    ASSALAMUALAIKUM

No comments:

Post a Comment