Monday, September 10, 2012

here am I
bercinta selagi masih ada yang sudi .
 jangan mencari orang yang telah buang kita dek sedalam dalam lautan. 
mencari sinar bahagia amat lah sukar jika masalah yang terlalu banyak timbul di
 muara hati yang kecil itu. 
aku tidak la sesempurna wanita diluar sana. 
aku selalu menangis meratapi luka yang telah sekian lama aku hadapi. 
tidak kiralah masalah keluarga atau pun cinta. 
aku kadang kala tidak kuat dalam menangani seorang diri , namun aku terpaksa menghadapi jua. mungkin dugaan itu menguji aku untuk menjadi wanita yang lebih matang dari segi pemikiran .
 Berfikir mana yang baik buruk nya.
 aku jua kadang kala lalai dengan perasaan orang lain. 
aku mungkin tidak menyedari keihlasan sesoranng yang mencintai aku.. 
aku keliru untuk mencintai seorang yang bergelar lelaki kerana kenangan yang lalu membuatkan ku lebih berhati hati. 
kini dia lesap dalam kegelapan...

No comments:

Post a Comment