Thursday, March 8, 2012

 Si dia ikut kata hati

Tuhan
memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua
telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan
hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah namanya Cinta.. tanpa ksh syg dr mu..aku xmampu bertahan di dunia nie...andai nya kau pergi dulu dr ku..aku rasa kn dunia nie ibarat malam yg gelap tnpa sinaran cahaya bulan dan bintang...tp...seandainya aku pergi dulu sebelom mu..ingat lah bahawa aku pernah berkata"aku akui kau bkn yg pertama..tp aku berjanji kau lah cinta ku yg terakhir..."pegang lah jnji ku itu...dan pasti nya kau xkn bersedih dgn pemergian aku...percaya lah syg..stiap perbuatan,percakapan,aku xpnh lupakan diri mu....hanya kau
yg layak bertahta di hati ini....di kau lah syg ku... 




                             sncerly by ,
                            NERRAE KACHAK II
                           ASSALAMUALAIKUM ~!

No comments:

Post a Comment