Thursday, January 5, 2012

kisah saya dan dia

ok pada pukul 11.45pm 5/1/2012 si A telah menulis sesuatu yg membuatkan cik nerra menitiskan air mata .. sungguh terkejut bila dia tulis mcm tu .. sumpah terkejut gila ! haha
terharu sgt2. tak sampai habes tu bace ayt dia ,tanpa disedari air mata mula jatuh di pipi cik nerra . sungguh.. hurm .. ayt ni lah yg buat  cik nerra sentap kejap ! 


"bertahun2 sudah aku merana.... merana kesepian merana melihat couple2 keluar berpasangan... tp baru aku sedar selamai ini Tuhan hanye mahu menguji aku... tp setelah aku temui si DIA... hidup ini cukup sempurna... aku rase bagai diri ini diberi sinar baru.... hari2 yg aku lalui penuh keceriaan walau pon si DIA tiada disamping ku... kini baru aku mengatahui bagai mane rase nye hidup becinta ni.... BEGADUH..??? tipu la kalau aku cakp x de.... boleh dikata kan tiap2 hari aku begaduh... heheh tp dsbab kan aku terlalu sayang kat si DIA aku sering mengalah..... sbab aku x nak kehilangan DIA aku sanggup buat ape saje untk tidak mengecewa kan or menyakiti hati si DIA.... DIA la segalae2 nye buat aku.. tanpa DIA aku rase bagai mayat hidup... seumpama aku hidup tanpa hala tuju (seperti org gile)..... Angin aku mohon ko bawa la prasaan rindu, cinta ku ni pada DIA.. kau hembus kan la kata2 puitis ini di telinga die... TUHAN aku memohon pada mu Kau panjang kan la hubungan aku dngan si DIA yg telah KAU temukan untuk aku ini BERPANJANGAN HINGGA KESYURGA.... Kau restuilah hubungan kami ini seperti hubungan Nabi ADAM dah HAWA..... sampai sini saje la dulu coretan aku untuk malam ni... mybe ade sambungan atau tak.. ikot mood kot.. hehehhe... semua ayat yg aku type ni adalah hasil dari luahan hati yg benar2 ikhlas mencintai MU hanya engkau sorang saje yg bertahte dalam hati ini.... ok BYE.... ASSALAMUALAIKUM......''




sedih kan ? hurmm ... si A .. i feel in love with you so much sayang :') 
















                                               -sincerly by-
                                              -SAYA NERRAE KACHAK II-
                                               mwaxxx :3

No comments:

Post a Comment