Sunday, January 1, 2012

happy new year

Assalamualaikum blog walking or ape ape jela okay . hurm . actually lame tak bukak blog sbb jiwa blog aku takde time tu  . #tak aw la knpe. skrg baru la ade ..byk betul peristiwa tak elok  berlaku pada hujung tahun 2011 . ok lupekan !  ok azam tahun baru aku nak jadi seorang yg berguna . n then nk dpt pointer lagi okay utk sem baru ... semua manusia tak sempurna right ? hur hur hur .neway aku nk lupekan kenangan2 lame cth nye cinta yg tak pernah kesampaian .. cukup lah utk 2011. semua ni da berakhir . aku tak perlu tunggu kau da kau tak perlu tunggu aku dah . we have to move forward.dont turn it back .bak kata org siapa cepat dia dapat.  right ? hee. alhamdulillah semakin hari dpt lupekan kau. cinta saya ,saya simpan dalam poket dah .... huhu . si A ,tett . awak comel . mcam apek !hoho. mate sepet. pastuuu awk ni sweet lh ..  saye suke tatap muke awk time awk serius. huh . control machooo ! .lalala. thnks ea belanje saye dkt I city hari tu .mwhaha .sejukk :3 padan muka awak terjatuh dkt ais salji . :P huhu ..  thnks awak ^_^ ..sampai sini jela cite nerrae kachak II ! 








                                                               to be continued ! swweety ~
                                                                                                           saya NERRAE KACHAK II   
                                                                                                             Mwaxxxxx ;3

No comments:

Post a Comment