Sunday, May 15, 2011

teman pedamping ku .

hokey ,im backkk utk mencerita kan suka duka aku kat sini ,,okeh .aku jatuh sakit pada hari khamis bersamaan 12/5/2011 .aku takthu knpe aku leh jd lemah ,lepas rehat aku mmg takde klas ..aku llepak la dekat bilik cikgu norliza ..cikgu mmg da perasan muke ak mmg pucat giler ,tapi aku degil .ak taknak balik sampai sejam aku tido dlm bilik cikgu tu .aku ngt boleh la sihat sikit .tapi semakin lame time bahasa malaysia ,aku semakin kurang sihat . pening .nmpk cikgu pun mcm 3 org ..haih .. aku suruh echa call bapak aku ,bagos gak firasat aku ni kadang2 ,hoho ..mintak tlg dgn ketua kelas pun tak boleh harap ..dia pndang aku mcm tu je..kesian aku ..aku tak larat sgt ak tido je..sehingga la bapak aku sampai..time aku nk bgun tu ,,kepale aku bagaikan ade batu 1 tan ,,nk jatuh,,pengsan ..tapi aku kuatkan semangat..aku boleh hadapi nya..aku balik rumah belom sempat aku masok umah aku muntah kat longkang...time tu ak mmg tak larat dah..ayah aku papah aku masok umah,,teros aku terlentang sehingga la mlm ..mlm tu semakin menjadi2 ..lantas mak aku telefon ayah ku bawak pergi hospital ..aku dimasok kan ke dlm wad saspek denggi ,.doktor tu cucuk aku bagaikan tgn ak ni umpama paip ..darah yg tiada nilai..:( aku ditahn dlm wad dengi tu sebentar sahaja...saat  itu aku memkirkan adakah tuhan sudah memanggil ku ? aku tidak berdaya ,,ku mengharapkan sinar baru kan menyinar...ku rasa beruntung dikurniakn kwn2 yg prihatin terhadap ku semasa sakit .. AM ,haikal dan wan ... ku seolah2 menumpang di bahu mereka ..terima kasih wahai teman ..dan juga kekasih ku .. aku hargai :) 

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. eh2 my cmnt have been rmove..T,T

    ReplyDelete
  3. din ? mne ade la... tak remove pun

    ReplyDelete