Wednesday, April 20, 2011

shariel ~ snget !

hokey ! ari ni cepat mase berlalu .aku tak tahu knpe hari ni rase cpt ?
y ? hurmm .mybe hari ni terasa bahagia kot? bahagia ? NO NO NO ~  
biase je kot .. haha .okeh . aku ngn shariel ni boongek sikit .
kite org jiwa gile ,hahaha ..hek mu ?  @#$@#$%^%$ , hahah ,ayat kite 
berdua je tau . muahahaha .. aku buat ar dia sedih2 ..kesian pulak nk tinggalkan dia .
dia ade ckp kat aku kalo aku takde nnti kat parkson,sape nk dia kacau ,,takde paggilan RA dah ,aku tgk muke dia pun mcm sedih je , aku bagi peringatan 9 hari lagi ,teros muke dia berubah huhu .. ramai yg tak bagi aku berhenti ,,dah nk buat mcm mne ?aku terpaksa la syg2 ku ,,
nnti aku cerita kan kwn2 di parkson .. huhu .kenangan yg berliku2 kot .huhu . 























                                                                                TO BE CONTINUED ;D

No comments:

Post a Comment