Monday, April 25, 2011

happy + sedih = tabah

hokeyh .! hari ni offday lah .huh , actually kenap ngn aku hari ni ? aku rase bumi ni mcm terbalik je? ke mungkin bdn aku panas ? aku nk demam ? ye mungkin aku punye bdn ta kuat dah . adoi , mcm org tua lah . huhu...hari ni ,dan sekarang aku menangis.. kenapa ?huh..rahsia...T_T ..knpe..hmm,ya allah ,,permudahkan jalan ku di akhirat..permudahkan hidupku di dunia,,tunjukkanlah aku kejalan yg benar..ya Allah.. aku telah melakukan byk dosa2 yg besar bg ku,,ampun kan lah aku,,ya Allah ..kau pnjgkanlah hayat org tua ku..sayangi lah org tua seperti mana kmereka menyayangi aku..permudahkan jln mereka di dunia dan akhirat..lapangkan lah dada mereka..aku sedar setiap manusia ade buat kesalahan..aku rasakan aku tidak layak tumpang di muka bumi ni..aku merasakan aku ni sekecil2 manusia.ya Allah ,,tabahkan lah hatiku..kuatkan semangat ku,,bimbing lah aku ya Allah... 
ku harus tabah mengharungi liku2 hidup ,,...






perjalanan ku tetap ku teruskan .....

No comments:

Post a Comment